Dare To Dream
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
he's back
Friday 1 June 2012 @ 2:45 pm | 0 Comment [s]

dia dah balek ! ohsemm . tak sabar woi nak meet dengan dia . hope kali niwh dapat meet dengan dia . rindu dia sangat sangat dari yang teramat sangat . *kay merefek ! actually aku tengah happy gila dari yang tergila sebab dia dahh balek . 'awak , saya amat mengharap dekat awak yang we will meet today . so please ! jangan hampakan saya okay' . kalau kali niwh hang balek tapi tak meet jugak siap kau ! aku kick kauu . pfffft -.-' * buad macam aku berani . muehehe . anyway , bytheway , forway apa way sekali pon aku tetap nak jumpa dengan kau ! FULLSTOP . miss kau bunchet ! ;)


Older Post | Newer Post
Vas Happenin'


Entry Profile Links

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


my bunchet


omey tak pakwe kitew yang pakai baju merah to ? pheww . nama dia muhammad hafiz . kitew sayang dia sangat-ii oow . tarikh keramat kami ialah 13.12.2011 . sayang kau sangat-ii bunchet !


My Brother


handsome tak ? he is my lovely brother . nama dia muhd nazmie dan saya sayang dia macam abang sendiri .



Tagboard



Round of applause


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Nur Izzati
Resources : | | |