Dare To Dream
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
dia berubah
Tuesday 29 May 2012 @ 4:01 pm | 0 Comment [s]

okay dia dah berubah . dia dah tak macam dulu . dia dah tak ambil tahu pasal aku . kenapa weyh ? kenapa hang berubah ? ada orang lain kah di hati hang sampai hang tak layan aku . wathafak . saked doe hati aku bila hang buat tataw kat aku . hang sekarang suka marah aku and suka lepaskan kemarahan hang dekat aku  . watehell laa weyh . hang ingat aku niwh tunggui kaa untuk jadi tempat hang lepas kemarahan hang ? hum . untunglaa boley buad aku macam niwh kan ? hati aku sakid . hati hang puas sebab boley lepaskan kemarahan hang ! ingat weyh aku manusia jugak . jangan sampai aku hilang sabaq dengan perangai hang . anyway go on dengan perangai hang . aku hargai apa yang hang buat . thank you weyh !


Older Post | Newer Post
Vas Happenin'


Entry Profile Links

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


my bunchet


omey tak pakwe kitew yang pakai baju merah to ? pheww . nama dia muhammad hafiz . kitew sayang dia sangat-ii oow . tarikh keramat kami ialah 13.12.2011 . sayang kau sangat-ii bunchet !


My Brother


handsome tak ? he is my lovely brother . nama dia muhd nazmie dan saya sayang dia macam abang sendiri .



Tagboard



Round of applause


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Nur Izzati
Resources : | | |