Dare To Dream
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
boring !
Saturday 12 May 2012 @ 3:44 am | 0 Comment [s]



seronok kan bila tengok kawan-kawan happy dengan BF masing-masing . sweet jaa aku tengok depa . haih . okay aku mengaku aku jealous dengan depa . entah bila aku nak dapat BF macam depa ? BF yang caring , sweet , romantic , comel , and nakal . YA TUHANKU , andai saja ENGKAU mendengar permintaan hambamu ini , kurniakanlah kepadaku seorang lelaki yang menyayangi aku sepenuh jiwa dan raganya . sesungguhnya , aku juga ingin merasa bahagia bila bersama seseorang yang menyayangiku . mesti best kan kalau dapat lelaki yang memang betol betol sayangkan kita ? bukan sayang atas kecantikkan yang ada pada diri kita tapi sayang yang datang ikhlas dari hati , yang sanggup berkorban demi kita , sentiasa ada bila kita susah dan senang , sentiasa memberi dorongan kepada kita , membimbing kita ke jalan ALLAH . seriously , memang susah nak cari lelaki macam niwh pada zaman sekarang !


Older Post | Newer Post
Vas Happenin'


Entry Profile Links

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


my bunchet


omey tak pakwe kitew yang pakai baju merah to ? pheww . nama dia muhammad hafiz . kitew sayang dia sangat-ii oow . tarikh keramat kami ialah 13.12.2011 . sayang kau sangat-ii bunchet !


My Brother


handsome tak ? he is my lovely brother . nama dia muhd nazmie dan saya sayang dia macam abang sendiri .



Tagboard



Round of applause


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Nur Izzati
Resources : | | |