Dare To Dream
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
27/05//2012
Sunday 27 May 2012 @ 7:15 am | 0 Comment [s]

weyh ! tolonglah stop sakedkan hati aku niwh . aku pon manusia lahh weyh . ada hati dan perasaan macam hang . aku dah tak kuat nak hadapi semua niwh . tolonglah aku merayu dekat hang berhenti menyakitkan hati aku . puas hati hang haqi-ii boley buad aku teqiak ? apa salah aku weyh sampai hang buad aku macam niwh ? APA SALAH AKU ? aku tau aku bukan yang terbaik untuk hang tapi aku dah cuba untuk menjadi yang terbaik dalam hidop hang !  terima kasih atas semua yang hang dah buad . aku hargai segalanya . sampai masanya nanti aku akan undur diri buad selama nya !


Older Post | Newer Post
Vas Happenin'


Entry Profile Links

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


my bunchet


omey tak pakwe kitew yang pakai baju merah to ? pheww . nama dia muhammad hafiz . kitew sayang dia sangat-ii oow . tarikh keramat kami ialah 13.12.2011 . sayang kau sangat-ii bunchet !


My Brother


handsome tak ? he is my lovely brother . nama dia muhd nazmie dan saya sayang dia macam abang sendiri .



Tagboard



Round of applause


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Nur Izzati
Resources : | | |