Dare To Dream
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
I Miss You
Sunday 18 March 2012 @ 10:55 pm | 0 Comment [s]

"SUPERWOMAN" ? but i'm not a superwoman . hum . why ? kenapa dia buad aku macam niwh ? kenapa dia buat donno jahh dekat aku ? aku ada buad salah kaa ? ya allah . seksa weyh seksa . haqi haqi aku tunggu dia balek mai langkawi . tapi bila dia balik dia buat donno dekat aku . sampai hati hang kan ? seqonok kan tengok aku haqi haqi macam niwh ? haqi haqi mandi air mata . haqi haqi terseksa . aku tak kuat weyh . aku tak kuat nak hadapi semua niwh . aku just mampu keluarkan air mata jahh . senyuman yang aku ukirkan hanyalah palsu . aku berbuat demikian sebab nak tutup segala kesakitan yang ada dalam hati niwh . andai hang baca please lahh berubah . aku nak hang yang dulu . yang selalu caring pasal aku . happy . IMISSYOU yang dulu . kbye .

*kalau baca niwh tolonglahh jangan OFFPHONE . sumpah seksa weyh ! :'/


Older Post | Newer Post
Vas Happenin'


Entry Profile Links

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


my bunchet


omey tak pakwe kitew yang pakai baju merah to ? pheww . nama dia muhammad hafiz . kitew sayang dia sangat-ii oow . tarikh keramat kami ialah 13.12.2011 . sayang kau sangat-ii bunchet !


My Brother


handsome tak ? he is my lovely brother . nama dia muhd nazmie dan saya sayang dia macam abang sendiri .



Tagboard



Round of applause


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Nur Izzati
Resources : | | |