Dare To Dream
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
SORRY );
Saturday 26 November 2011 @ 12:11 am | 0 Comment [s]


hey all readers . lama kenn saya tak update blog niwh . banyak habuk lahh . maklomlah lama tak jenguk . hehe . okay awak nampak takk tajuk kat atas tuh . yeah . sorry to say . awak . saya nak cakap dekat awak niwh . saya sayangkan awak lagilah . tapi saya terpaksa pergi awak . awak nak tahu tak kenapa saya tinggalkan awak . saya tinggalkan awak sebab saya tak nak orang yang saya sayang dilukai oleh perbuatan saya sendiri . saya minta maaf sangat sangat kat awak sebab saya tak dapat nak bahagiakan awak . saya harap dengan pemergian saya niwh awak boleh hidop dengan lebih bahagia . and saya minta maaf sebab dah kasar dengan awak . takdak niat pon nak berkasar tapi saya terpaksa . saya terpaksa buat awak bencikan saya . itu satu satunya jalan untuk awak tak mengharap dekat saya lagi . tapi saya nak awak tahu SAYA SAYANG DAN CINTAKAN AWAK SAMPAI NAFAS TERAKHIR SAYA !


Older Post | Newer Post
Vas Happenin'


Entry Profile Links

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


my bunchet


omey tak pakwe kitew yang pakai baju merah to ? pheww . nama dia muhammad hafiz . kitew sayang dia sangat-ii oow . tarikh keramat kami ialah 13.12.2011 . sayang kau sangat-ii bunchet !


My Brother


handsome tak ? he is my lovely brother . nama dia muhd nazmie dan saya sayang dia macam abang sendiri .



Tagboard



Round of applause


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Nur Izzati
Resources : | | |