Dare To Dream
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
if i can back to the past !
Thursday 13 October 2011 @ 12:29 am | 2 Comment [s]

hello peeps ! 

dah baca tajok ?? dah kenn !

hurm !

nak jee aku undur masa ! nak jee aku cakap kat dia aku sayang dia ! nak jee aku cakap I LOVE YOU kat dia ! nak jee aku cakap I MISS YOU kat dia ! tapi tapi dah tak boleh..sebab dia bukan milik aku lagi dahh..benda yang paling bodoh aku buad kat dalam dunia adalah permainkann hati dia..woaa ! nak tahuu takk dulu aku P.G kodd.. macam macam aku buad kat dia neyhh..time couple dengan dia aku couple satu lagihh...tapi dia sabar jee nan aku..aku couple dengan dia ponn bukann sebab aku sayang dia tapi saja suka suka ! tapi lepas kehilangan dia baru aku rasa ada something yang hilang dan yang tak sempurna dalam hidop aku setelah dia pergii..dalam seronok permainkann hati dia rupanyaa ada kasih sayang yang tak pernah wujud @ timbul semasa bersama dia.. sumpahh weyhh susah doee nak jumpa lelaki yang macam kauu... sabar dengan sikap aku yang terlalu jahat ! andai jee aku boleh undur masaa ! nak jee change everything ! tapi dah terlewadd.. masing masing dah ikod haluan masing masing ! kau dah ada yang lain sama jugak macam aku ! aku akan doakan agar kau bahagia disamping orang yang kau sayang..kbhaii ! 






Older Post | Newer Post
Vas Happenin'


Entry Profile Links

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


my bunchet


omey tak pakwe kitew yang pakai baju merah to ? pheww . nama dia muhammad hafiz . kitew sayang dia sangat-ii oow . tarikh keramat kami ialah 13.12.2011 . sayang kau sangat-ii bunchet !


My Brother


handsome tak ? he is my lovely brother . nama dia muhd nazmie dan saya sayang dia macam abang sendiri .



Tagboard



Round of applause


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Nur Izzati
Resources : | | |