Dare To Dream
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
sok sek sok sek !
Monday, 5 September 2011 @ 10:58 am | 0 Comment [s]

hy peeps....wacha doinn ? hmm.... nak story apa ehh ari nie ?? haaaaa.... korang2 ! nak dengar tak story aq nih....okeh......mula dia mcam nie....pagi tadi aq g keje.... keje kat mana ? alaaaihh.... kedai makan je ponn...aq g tolong pak ngah aq niaga....then ada rr sowg pak cik nie..tak sedar diri yang dia tuh dah tua bangka...kerepot...ada hati nak mengorat anak dara sunti nie.... HAHA ! mcm pa lagi pak cik tuhh.... pas tuh ada sorang lagi...mamat nie..muka macm penyangak jer aq tgok.... dia mai kdai beli TEH AIS 1,MILO AIS 1,AIS KOSONG 2 dan ROTI CANAI TELOR 1.... haha.... pas tuh dy mnx num aq.... wahhh.... bnyk hnsem muka dia.... muka mcm penyangak ada hati minta num aq.... =='' memang laa aq nie ta cntek tapi aq pon ada taste jgak.... huh.... dah aq ta bg dk wat ayat touching pulak,,,,, inat aq layan kaa ayat taikucing ampa tuh.... ehhhhhh mcam sial la puihhhh !! HAHA....dua dua tak boleh belah..... macam siall ==''




Older Post | Newer Post
Vas Happenin'


Entry Profile Links

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


my bunchet


omey tak pakwe kitew yang pakai baju merah to ? pheww . nama dia muhammad hafiz . kitew sayang dia sangat-ii oow . tarikh keramat kami ialah 13.12.2011 . sayang kau sangat-ii bunchet !


My Brother


handsome tak ? he is my lovely brother . nama dia muhd nazmie dan saya sayang dia macam abang sendiri .



Tagboard



Round of applause


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Nur Izzati
Resources : | | |