Dare To Dream
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
sayang anda semua
Wednesday, 17 August 2011 @ 11:04 pm | 0 Comment [s]


wot wot...dah tengok gamba kat atas tuh ?
comel tak kawan saya ?
nama dia... nur syazwani amirah bt mohd asmadi
dia adalah salah seorang kawan bahek aq..
dia nie kan kan ! nakal wook ...
apa apa pun aq tetap sayang dia..



do you see the picture ? aw aw
yang nih nama dia muslihah binti manah 
dia nie caring,,baek,,gila gila..sama macam aq...gila gila
biarpun birthday dia lambat lagi tapi fikiran dia matang 
haha..paper pon kau tetap aq sayang 



yang nih pulak nur syahirah binti amran
dia nie ganas sikit..kalau sapa dok 
sebelah dia mesti kena tampaq..
tapi dalam banyak banyak kawan 
aku dia lah yang paling aktif..
opss hyperaktif lah katakan 
apa apa pon sayang hang lah budak...



yang nih comel tak..?
nama dia nur syuhada binti hiysam
dia ni pandai menari wook...
dia dah pena pegi merata tempat...
biasalah penari.,,,,ekekeke.....
so kalau sapa sapa memerlukan seorang
 penari silalah ambil dia..
pinjam saja...bukan ambil teros...hehe....
sayang hang lah ! 



yang nih arissa...
dia nie nakal..nakal sangat
dia selalu happy...
happy go lucky lah katakan !
atotototo
apa apa pon sayang hang....



haha...comel kan ? 
nama dia nur shakirah binti hassan,,
dia nie sedikit pemalu dan diam orang nya...
ehh diam diam pon dah taken oke...
haha...tapi kalau bab maki maki 
dia no satu,,, haha... ayat mau pedih,.. ==''
tapi walau mcam mna pon dia aq tetap sayang dia... 


T H E E N D 




Older Post | Newer Post
Vas Happenin'


Entry Profile Links

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


my bunchet


omey tak pakwe kitew yang pakai baju merah to ? pheww . nama dia muhammad hafiz . kitew sayang dia sangat-ii oow . tarikh keramat kami ialah 13.12.2011 . sayang kau sangat-ii bunchet !


My Brother


handsome tak ? he is my lovely brother . nama dia muhd nazmie dan saya sayang dia macam abang sendiri .



Tagboard



Round of applause


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Nur Izzati
Resources : | | |