Dare To Dream
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
new blogger !
Saturday 20 August 2011 @ 3:15 pm | 0 Comment [s]

hy peeps..,,..ehh korang..korang perasan tak yang blog aq dah lain ? background lain nama blog pon dah lain kan..hehe..before that aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada era yang tolong aku edit blog nih...weyh budak aku nak cakap nih...terima kasih banyakbanyak dan aku sayang hang..sebab tolong aku edit blog nie..hoho..







haha,,,dah tengok ? comel kan ? okeh...nak FB dia ? click sini ... kalau rajin add lah dia,,, hek hek hek and nie link blog dy story of my self..singgah2 lah naa :DD



era : im sorry ;)) aku curik pic hg,,haha,,,amek pic hg tak minta izin =='' ! kira halal la naa and aq promote fb ang,,,atototo ! opps terlupa..blog hg skali ...

p/s : bosan..update blog pon merapu,,kalau tak suka just leave my blog okeh,,TQ 


Older Post | Newer Post
Vas Happenin'


Entry Profile Links

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


my bunchet


omey tak pakwe kitew yang pakai baju merah to ? pheww . nama dia muhammad hafiz . kitew sayang dia sangat-ii oow . tarikh keramat kami ialah 13.12.2011 . sayang kau sangat-ii bunchet !


My Brother


handsome tak ? he is my lovely brother . nama dia muhd nazmie dan saya sayang dia macam abang sendiri .



Tagboard



Round of applause


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Nur Izzati
Resources : | | |