Dare To Dream
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
nIte st0ry
Wednesday, 6 July 2011 @ 12:55 am | 0 Comment [s]

assalamualaikom dan salam sejahtera saya ucapkan kepada follower-2 saya,memba-2 saya,dan para pesinggah-2 yang saya sayangi....pada malam yang sejuk ini saya ingin bercerita tentang diri saya..anda semua ingin mendengar..? (nak dengar macam mana..? baca lah..bukan dengar)..saya hidup serba kekurangan..tak da la kaya tera mana pon....sederhana saja..dulu-2 masa kecik-2 saya suka sangat dengan teddy bear..tapi lepas-2 tuh mama saya buang..emm..sedey-2..kenapa eak mama saya tak bagi saya ada teddy bear..?s0 sekarang saya nak balik teddy bear saya...saya nak balik..umm..kalau bole saya nak-2 yang besaq sekali..tapi nak buat macam mana...duit tak dak..hee..kalau nak jugak simpan duit sendiri la..mari kita cuci-cuci mata sebentar :)







haha..comey dak..? eeei geram..sapa-2 boley tolong belikan untuk saya..? hee..eh eh..hari lahir saya dah nak dekat..saya nak hadiah..saya nak hadiah..kamu-2 semua boleh tak hadiahkan saya teddy bear..tak kesah lar besak ka kecik..janji teddy bear..tapi..adalah lebih baik kalau kamu-2 semua bagi teddy lion :D lagi saya suka sebab kalau saya rindu dekat dia saya boleh tatap teddy lion tuh..boleh pelok teddy lion tuh..hee..meh kita sama-2 cuci mata sekali lagi..




hee..comey dak comey dak..? mesti la comey..pas tuh ada lagi..benda niy saya memang nak lama dah..tapi sampai sekarang tak dapat-2 lagi..tatau la bila boleh dapat tah..entah-2 lepas keja baru bole dapat..hesh -,- geram taw dak tengok orang dok snap pic ngan benda tuh...emm..benda tuh ada lah.. jeng jeng jenggg

tadaa..!
domo domo domo..geram taw dak kalau tengok menatang nie..nak kata comey tadak la comey sangat..bole la..tapi saya pon tatau kenapa saya boley suka gilak-gilak dekat menatang nie...hehe..kalau boleh hadiahkan saya menatang nie k..hee..

habis sudah cerita saya pada malam ini (kr0oh kr0oh_zZzZz_tid0k tid0k) huhu..sampai tertidok noh hampa..hoho..saya bercerita sorang-sorang la tadi..hee..nak wat cena dah depa tidok dah..tapa la...tak larat dah nak tulis ney..mata p0n berat dah..gheja nak tutup ja..selamat malam semua..have a sweet dreams k...d0nt f0rget..! basoh kaki sebelum tidur dan baca doa oke..? assalamualaikom



Older Post | Newer Post
Vas Happenin'


Entry Profile Links

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


my bunchet


omey tak pakwe kitew yang pakai baju merah to ? pheww . nama dia muhammad hafiz . kitew sayang dia sangat-ii oow . tarikh keramat kami ialah 13.12.2011 . sayang kau sangat-ii bunchet !


My Brother


handsome tak ? he is my lovely brother . nama dia muhd nazmie dan saya sayang dia macam abang sendiri .



Tagboard



Round of applause


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Nur Izzati
Resources : | | |