Dare To Dream
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
hari ini birthday CIK LINA yang ke-**
Thursday, 21 July 2011 @ 2:04 am | 0 Comment [s]

hy assalamualaikom...to alls f0ll0wer cik lina....lama an cik lina ta update belog ! rindu tak..? mesti xkan....ahH xkesah lrr...paper pon janji bahagia..hari nie 21.07.2011 genap lah umor cik lina...hee...sebenarnya enn cik lina niy still muda....bawu 4teen years old la....spa kata cik lina dah tua...ni yang nak marah ney..hehe..ta der la....xmrah pon.,,...cik lina nak2 hadiah dari korang suma ! bagi cepat...hee~ ehh....memaksa owang lak...hehe...sowey keyh...sebenarnya enn...cik lina sedang menunggu seseorang yang istimewa untuk wish at cik lina....erm...dy enat ataw tak birthday cik lina...erm...susah untuk cik lina lupakan seseorang yang pernah mencuri hati cik lina...kalau dia wish at cik lina kira dah cukup untuk cik lina....xdapat hadiah pon ta pe...asalkan insan teristimewa tuh wish at cik lina....

awak..
saya harap awak baca keyh apa yang saya tulis niy..
tapa la awak.....
saya dah tak mahu menaruh harapan lagi kat awak...
terima kasih awak
untuk segalanya !


I-L-O-V-E-Y-O-U !



Older Post | Newer Post
Vas Happenin'


Entry Profile Links

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


my bunchet


omey tak pakwe kitew yang pakai baju merah to ? pheww . nama dia muhammad hafiz . kitew sayang dia sangat-ii oow . tarikh keramat kami ialah 13.12.2011 . sayang kau sangat-ii bunchet !


My Brother


handsome tak ? he is my lovely brother . nama dia muhd nazmie dan saya sayang dia macam abang sendiri .



Tagboard



Round of applause


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Nur Izzati
Resources : | | |