Dare To Dream
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
.....!
Friday 8 July 2011 @ 1:29 am | 0 Comment [s]

awak...kejap je kan masa berlalu...pejam celik pejam celik dah setahun saya kenal awak :)
tapi sekarang saya dengan awak hanya berkawan...tak macam dulu...kita couple !
tapi masa kita couple pon tak banyak kenangan saya dengan awak...tapi ada la jugak..
awak.....dulu saya jahat kan....saya tak penah hargai kasih sayang awak...
dulu saya selalu mainkan perasaan awak...tapi awak sabar je dengan perangai saya...
saya minta maaf awak...


dulu.......
awak selalu kejutkan saya pagi2...hee
awak selalu amek berat pasal saya....
tapi saya..
tak pena pon kejut awak..
tak penah amek tahu pasal awak..


awak.....
kenapa awak sayang saya ag..
sedangkan saya dah buat awak macam-2
saya selalu saketkan hati awak,,
saya curang dengan awak..
tapi awak masih sayang saya ag...


satu hari....
saya bukak FB saya,,,,
then saya bukk wall awak...
alangkah terkejutnya saya..
tengok relationship awak dengan orang lain..hmm :(
pas tu saya tengok kat chat !
awak online...
then saya teros maki awak...sian awak...
kena makan maki saya....
lpas-2 tuh awak dan saya dah tak der ppew...
baru hari tuh saya sedar betapa besarnya kasih sayang awak kat saya
saya nangess awak..
baru saya sedar saya p0n sayang kat awak...
tapi saya dah terlambat...
masa tuh awak bukan milik saya lagi...




hanya kenangan yang menjadi penawar.......
saya still ingat awak...
masa tuh pagi raya...(masa raya tah0n lepas)
huhu.....awak kejutkan saya....
time tuh pukul 7 pagi kod...
hee...then awak s0h saya bg0n siap..
pas tuh kita raya sama-2 an....walaupun awak dan saya berjauhan !!
saya memang tak penah lupa saat-2 tu.....




....................................................................


tiba-2 satu hari..
awak antak chat kt saya lam fb....
awak kap ada owang dah smboong ngan awak...
saya tawu owang yang awak maksudkan itu adalah saya...
hepynya saya time tuh....saya inat awak dah lupa kat saya.... :D
then saya p0st at wall awak....
saya : kamu-2...saya rindu sama kamu dan adx kamu..
awak : kamu tak perlu rindu sama saya coz kamu dah ada AZRI LION ! 
saya : ala...tak kan rindu sbgai seorang kawan pon tak boley..:(
awak : mungkin la ta bule..coz nanti azri marah..
saya : lol...bia la kat dy...nnti sya taw la nk buad per...nk jwab per...kamu-2! saya tukq
         num bawu...d0 y0u want my new num,,? law tam0 tapa
awak : yesz..tapi kamu ad lgikn my num..
saya : opc0z la ada....siap inat d ingatan lg...
awak : nape kamu mseh ingt lg...sdgkn kta dh tk der pper...
saya : ntah la...tk der pper....bukn kta still kwan ke ? hmm
awak : yesz....kita maseh kawan
saya : uke..dunt forget me aw..
awak : okayy...i will not forget you forever right...
saya : uke..love you muahh
awak : i love you as such,,a friend or ??
saya : as a friend
awak : you do not love me anymore 
saya : i love you...but i cant accept u as a bf anymore....i dunt kn0w why..
awak : you really can not thank me!Because you have been there AZRI, I know you must love very very AZRI?
               and you will not be the last state of your azri
saya : umM !! please f0rgive me,,,,saya tk maw awk sked ntuk kali ke bapa tah la.....bab byk kali dh sya bt awk sked....
awak : I want you to know that I still love you right again,if you can accept me back, I'll do the best after this
saya : sya tk0d....if i accept u again...i will br0ke y0u're heart again....
awak : but why do you talk like that,
you want my revenge on my back that I've made you my first!
It does not matter you. let's continue again later.
good school to go bad, learn!
okayy, safe to go to school!
I want you to know I still love you right again until when any

awak.....saya cam nak ngess jer bila awak kap cm tuh at saya...
awak kap awak masih sayang kan saya.....
awak kap saya adalah yang pertama...
hmm..terharunya saya....
tak sangkakan saya nih yang pertama....hee

awak......
kalau kita ada jodoh 
kita tak akan kemana...
mungkin satu hari nanti kita akan bersama kembali,,,
so awak janganlah terlalu mengharapkan saya k !!
iloveyou somuch.....
muahhhh ! 


Older Post | Newer Post
Vas Happenin'


Entry Profile Links

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


my bunchet


omey tak pakwe kitew yang pakai baju merah to ? pheww . nama dia muhammad hafiz . kitew sayang dia sangat-ii oow . tarikh keramat kami ialah 13.12.2011 . sayang kau sangat-ii bunchet !


My Brother


handsome tak ? he is my lovely brother . nama dia muhd nazmie dan saya sayang dia macam abang sendiri .



Tagboard



Round of applause


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Nur Izzati
Resources : | | |