Dare To Dream
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Friday, 15 July 2011 @ 11:11 am | 0 Comment [s]

awak..saya rindu sangat kat awak...
rindu senyum awak..
rindu renungan awak..
rindu lesung pipit awak tu..
kenapa awak pergi..
awak tahu tak saya sayang awak..
saya sedih awak,,,,
awak cakap awak sayang saya,,
awak janji awak tak kan tinggalkan saya..
awak..?
mana janji-janji awak tuh..
mana sumpah setia awak dulu..
awak dah lupa ke ?
saya rindu masa kita bergurau..
saya rindu belaian tangan awak yang kasar itu.
awak....
masa awak memutuskan kata-kata putus saya nangis...
napa awak buad saya macam ni..?
apa salah saya..
apa kurang saya...
sekarang awak dah memilih dia..
dia boleh bahagiakan awak..
saya tak boleh..
saya redha ja..
mungkin awak bukan jodoh saya..
tapi kenapa saya tak boleh lupa awak,,,
bila saya nak lupakan awak..
bayangan muka awak mesti akan menjelma di dalam fikiran..
saya memang tak boleh lupakan awak..
sebab saya masih sayangkan awak,,

awak..
hari tu saya nampak awak dengan GF awak...
eeeei...masa tuh saya macam nak pegi buad jer GF awak tu..
saya jelos taw tak..?
awak dah nampak saya kat situ tapi awak buat tak taw ja..
awak layan GF awak tuh..
awak...
saket hati saya masa tuh..
macam nak menangis jer..
tapi saya tahan sebab saya tak nak orang tengok saya menangis..
saya menangis dalam ati jer...
awak..
awak tak tawu kan yang saya sakit..?
awak tak tahukan macam mana perasaan saya masa tuh..?
awak tak tahukan bertapa sedihnya masa tuh..?
andainya awak berada di tempat saya...
mesti awak rasa kan macam mana saya rasa...
bertapa hancurnya hati saya
bertapa luluhnya hati saya..
tengok awak bermesra dengan GF awak...

awak..
saya harap awak bahagia dengan GF awak 
saya harap awak tak kan ganggu saya lagi k,,
saya dah tak sanggup awak...
saya tak sanggup !
saya hanya mampu mendoakan awak
agar awak bahagia....
tu jer yang saya mampu buad..

awak...
terima kasih untuk segala-galanya..
awak dah berkongsi kasih dengan saya,,,
awak dah menjaga saya masa kita bersama dulu,,
saya tak akan lupakan kenangan kita dulu..
saya harap awak pun begitu yer...

SELAMAT TINGGAL AWAK !
SEMOGA BAHAGIA !
I WILL FORGET YOU AS MY BOYFRIEND..
BUT..
I WILL REMEMBER YOU AS MY COUSIN...





Older Post | Newer Post
Vas Happenin'


Entry Profile Links

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


my bunchet


omey tak pakwe kitew yang pakai baju merah to ? pheww . nama dia muhammad hafiz . kitew sayang dia sangat-ii oow . tarikh keramat kami ialah 13.12.2011 . sayang kau sangat-ii bunchet !


My Brother


handsome tak ? he is my lovely brother . nama dia muhd nazmie dan saya sayang dia macam abang sendiri .



Tagboard



Round of applause


Template by : Shira Radzuan
Basecodes by : Nur Izzati
Resources : | | |